Merhaba, çocuğum 28 aylık. Bu hafta alıştırma süreci için kreşe başladı yarım gün. Cuma gece uyutmadan karnım ağrıyor diyordu geceden cumartesi sabahına kadar içindekileri çıkardı hep. Dün de çok bir şey yemek istemedi. Yediklerini de çıkardı. En son gece bir şeyler yedi daha çıkarmadı sonrasında. Tuvalet eğitimini daha yeni öğrendi, o yüzden kakaya yeni yeni alışıyoruz. Dün birkaç kez denedi yapamadı. Bugün pırt yaptım dedi, ishal yapmış aslında. Dün de ishalse gelirdi ama değil mi ? Bu haftaiçine randevu aldık genel kan tahlili yaptırcaz. O zamana kadar geçmesi için ne önerirsiniz? Ev yoğurdu çok sevmiyor. Yerse bi market yoğurdu yer.