Kızlar yardım edin ya diş çıkarıyor ondandır diye düşünüyordum ama dişini de çıkardı hala doğru düzgün emmiyor üç dört kez çekiyor bırakıyor ek gıda desem o da aynı üç dört kaşık yiyor sonra kafasını çeviriyor yemek istemiyor çalışıyor süt bırakıyorum onu bile bir saatte zor bitiriyormuş kayınvalidem bakıyor o söyledi doğru düzgün su bile içmiyor napıcam bilmiyorum 😭 ek gıdaya ilk başladığımızda çok güzel yiyordu hatta o ay fazla fazla kilo almıştı ama bu ay sadece 300 gram almış dr biraz az ama olsun dedi 9,5 aylık kızım bir çözüm yok mu neden yemek yemez bir çocuk yardım edin lütfen 🥺