canssm ilaydanazenin bugün uyandırmayı denedim onu 2. döngüye geçirmeyi bir tanesinde başarılı oldum sadece sende deneyebilirsin belki sen daha başarılı olursun 🙏🏻
begoasu ilaydanazenin merhaba, dun bi arkadasima danistim ne yapabilirim diye Dedi ki beraber uyuyun, bi tik daha iyi gecti gecemiz 😅 ama uyku egitimi icinde baska bi arkadasim birini onerdi ona da bakicam dayanamiyoruz artik 😂
ilaydanazenin begoasu ben beraber uyumayı senedim bu sefer sürekli emmek istiyor 😂😂 uykusunda sürekli bana doğru dönmeye başladı 🙈
begoasu ilaydanazenin oyyy napicaz yav Bugun tetagil aldim dis icin Eger sorun disse bakalim uzun uyursa anlayacagiz
sumeyye126 ilaydanazenin bende çok istiyorum uyku eğitimi bir uzmandan destek mu alsak fiyatlar çok pahali geldi benim butcemi zorlayacak gibi 6500+ KDV dediler
ilaydanazenin begoasu ben deniyorum 2 gündür hiçbir işe yaramadı gece yatmadanda verdim gündüzden başlayarakta verdim. Dün doktora götürdüm kızımı kontrole bu durumu da alnlattım direkt atak haftası ta da diş olabilir dedi ama çözüm çözümü ile ilgili maalesef bir şey sunmuyorlar 🤦🏽♀️
Ftet ilaydanazenin çocuk doktorumuza dedim uyku eğitimi için 5000₺ istiyorlar diye 3 güne Doktorumda dediki o parayı bana ver bende veririm eğitimi 😂 3 günde eğitim verilmrz dedi çocuğa bu olmaz dedi yani ağlatarak
rumeysa51 ilaydanazenin 2 gecedir bende aynı şekildeyim bu sefer gündüz uzun uyuyor uykusunu alamadığı için ama veve1 saatte bir ataktayız
ilaydanazenin rumeysa51 bu gece bizim daha kötüydü yatağına koyduğum anda ağlamaya başlıyor arkamdan gerçekten sabrım kalmadı artık ne zaman geçecek bu 🤦🏽♀️
rumeysa51 ilaydanazenin benim de bu gece daha zorlu geçti uykuları hiç böyle değildi gayet iyiydi gerçekten çok zorlanıyordum
ilaydanazenin rumeysa51 artık gece mama mı versem düşüncesine girdim acaba faydası olur mu uyumasına anne sütü veriyorum normalde
rumeysa51 ilaydanazenin bende bugün doktor randevum var aynı şeyi doktora soracağım gece için ama ben aç olmadığına eminim dolapta sütlerim var onları da mı versem diyorum hatta
rumeysa51 Doktor normal kilo alımı mama önermiyorum anne sütü yeterli dedi bebeklerde bazen olabilir gece uyku sorunu dedi ama bem 3 gecedir çok uykusuzum nasıl olacak bilmiyorum
ilaydanazenin rumeysa51 banada aynı şeyleri söyledi açıkcası ilk defa bu gece aralıksız 4 saatt uyudu kızım. Öğlen uykusundan en son saat 16.00 da uyandı bir daha uyutmadım saat 19-20 arası çok zorladı uyumak için ağladı 20.30 da uyutmaya geçtik önce emzirdim uyutmadan kucağıma alıp ninni ile uyuttum. Saat 3 e kadar aralıksız uyumuşuz birlikte. Sabah odayı çok havalandırmıştım. Beşiğin yerini değiştirdim bana daha yakın bir yere aldım. Yatağının çarşaflarını değiştirdim altına çok yumuşak bir baddaniye serdim ( oturduğumuz bölgede geceleri soğuk oluyor terlemedi bu yüzden) uyuduktan sonra üzerine müslin örtüsünü örttüm sadece. Bunlar işe yaradımı yoksa tesadüfen mi uyudu bilmiyorum umarıım böyle devaö eder. Bugün bunları denedim 🙏🏼🌸
rumeysa51 ilaydanazenin bende deneyim bazı değişiklikler yapmayı o zaman belki banada etki eder akşam uykusuna geçme bizim de 9 onda bir problem yok problem gece 12 Den sonra başlıyor
ilaydanazenin rumeysa51 bu gece 4 den sonra 1 er saat arayla 2 kez uyandı ama daha sonra 6.30 dan 8.20 ye kadar tekrar uyuduk ve gece uykusunu tamamdık. Gerçekten çok dinlenmiş hissediyorum kendimi o kadar iyi geldi ki umarım sizdede işe yarar ve inşallah bir günlük bir şey değildir diye umuyorum 🥹🙏🏼
incicigim canssm herşey 4 4luk diyemem ama baya gelişme kat ettik en azından hafif destekle daha uzun uyuyor daha az uyanıyor, 23-26 haftalar arası zor ve uzun bir atak haftasıymış biz ona girdik bakalım bu atak bitince daha iyi olacak mı bende bekliyorum