Herkese merhaba, bebeğim 5 ay 15 günlük ve yaklaşık 3 haftadır geceleri her saat başı kalkıp emmek istiyor emzirmeye başladığım anda 2-3 dakika içerisinde geri uykuya dalıyor. Her saat başı mutlaka uyanıyor ve gece uykumuz kalmadı. Öğlen en fazla 3 kez uyuyor o uykularımızda en fazla yarım saat sürüyor. Gerçekten ne yapacağımı şaşırdım artık. Geceleri kucağıma alıp sakinleştirerek uyutmaya çalışıyorum fakat daha çok ağlıyor asla sakinleşmiyor. Ne yapmam gerekiyor bilmiyorum bu durumu yaşayan, çözüm önerisi olan var mı? 😔