Kızlar oğlum 3 ay 24 günlük, 1 aylıkken koltuk altından tuttuğumuzda ayaklarını basıyordu tabi uzun süre değil, dün akşam denedik biraz bastırmayı kendini hep bıraktı evet bu ayda çok normal ama önceden basıp şu an kendini bırakması kafamı karıştırdı,, kalça çıkığı muayenesinde birşey çıkmamıştı normaldi kalçası,, d vitaminini de hergün vermiyorum acaba ondan mı kuruntu mu yapıyorum bilemedim ki sizce neden olabilir başına gelen var mı