seymalya9 Bebeğim 7 aylık önceden park yatağında uyurdu bir süredir geceleri çok ağlıyor ve yanımıza alınca güzelce uyuyor aynı durumu yaşayan anneler var mı nasıl yol izliyorsunuz
gizemm01 seymalya9 kızım 4 ay 24 günlük. Yatağında daha huzursuz yanıma alınca daha iyi uyuyor bende hiç kasmıyorum yanıma alıyorum çünkü gerçekten artık dayanamıyorum uykusuzluğa
fkkd Malesef benim bebegim de aynısını yapıyor 5 aylık olucak aürekli uyanıp aglıyo kendi yanımıza aldıgımda gayet uyuyor
seymalya9 alisinannesi17 sizde mi hep yanınıza aldınız bende kendi yatağına alışsın diye bazen almıyorum ama hemen uyanıyor çok ağlıyor