kardelensahn Kızlar.merhaba oğlum 3 aylik prematüre doğdun duzeltimisi 1.5 aylik meme almıyor mamaya besliyorum bu durum beni çok üzüyor sutumun çoğalması için ne yapmalıyım lütfen destek olun
zeynocann kardelensahn 2 saate bir düzenli 15 dakika süt sağ hemen ardından 2 bardak su iç bulduğun her fırsatta uyu dinlen asla stres yapma gör bak sütun kesin articak bebeği aç emzirmeye çalış pes etme ben neler gördüm geçirdim benimki bile donduyse seninkide döner
varoll Günde 2 fincan rezene çayı bol su ve iyi uyku süt artırıyor bir de düzenli pompayla sağım yaparsan sütün artığını görürsün ☺️
kubrahemsire Canım yatarak emzirme çalış. Alasıya kadarda uğraş. Hala almazsa da sütünü sağ biberonla vermeye çalış 3. Ay ve 4. Ay arasında bebekler meme ile savaş haline geliyor eğer pes edersen meme reddi başlar. Patronun kim olduğunu bebişine göster 🙂
nabuba Canım Solgar ın bir ürünü var benim de sütüm azdı 10 gündür kullanıyorum arttı diyebilirim. Brewers Yeast ismi. İnşallah sütümüz çoğalır, bebelerimize yeter
aliasaf2303 Saate bilmemneye bakma yok 2 saat yok 3 saatte bir emzirme olayı çok saçma ben mık dese ağzına tıktım memeyi 7 aylık bebeğim 12 kilo maşallah çok iştahlı hemde benim sütüm çok geliyo 4 5 saat emzirmeyim memelerim sızlıyo