5 aya kadar dayanabildim. Artık son raddeyim hatta bugün son damla aktı bardak doldu taştı. Ben anne olamamışım olamadım yani. 9 ay karnımda taşıdığım çocuğum bugün beni emmedi ben de uyumadı bende gülmedi ama bize 60 kat yabancı birisine güldü onunla uyudu. Demek ki oğlum beni kabullenememış. Eşim gelsin velayeti ona vercem boşancam. Çünkü bugünden sonra o gördüklerimden yaşadıklarımdan sonra ben de artık sevmiyorum nefret geldi.