Zeynos evet uygulama ücretli , ama değer bence. Atak zamanlarında sizi uyarıyor , neler yapmanız gerektiğini söylüyor. Gerçi henüz ilk atak gelmedi bize o yüzden çok iyi uygulama demem henüz doğru olmaz , yaşayıp bi görelim öyle yorumlarım👍🏽 Bir de sizin bebişin sorunu gaz olabilir bence çünkü 15-20 gün gibi başlıyor genelde gaz şikayeti , doktora danışıp basit ilaçlar var onlardan kullanabilirsiniz💖