Kızlar merhaba bebeğim grip atlattı daha sonra tekrar hafif grip gibi bişey oldu o geçti ama kuru öksürük var doktora gittik acilde ciğerlerini dinledi bişey çıkmadı küçük olduğu içinde hemen röntgen istemedi tekrar grip gibi bişey oldu yine öksürük geri geldi gitsem doktora yine bişey çıkmayacak aynı öksürük çünkü evde ne yapabilirim tavsiyeniz varmı artık yani şu saatte öksürükten uykusu bölünüyor sinirlerim bozuldu