Kızlar 2 aylık bebeğim var emziriyorum sadece anne sütüyle besleniyor meme ucum doğum yapmadan önce de büyüklüğü iyiydi ama emziren annelerinkini görüyorum onlar kadar değildi tabi nohut büyüklüğünde, benim meme ucum hala aynı büyümedi öyle sadece ucunu tutuyor ayrıca bi türlü öğretemedim normal mi sizinkiler de böyle mi tedirginim acaba biraz büyüdüğünde tutmaz mı diye