Nonames05 Normalde gece kaka yapmayan bebeğim bu geve yapmış tabi uykudan uyandı sanırım bu yüzden altını değiştirdim vs öle oluncada uykusu açıldı biraz biraz gec daldı uykuya normal mi bu durum alışkanlık vs yapar mı:(