kurabiyevarsimitvar Çok kararsızım implant taktıranlar varsa yazabilir mi spirale göre yan etkileri, takma aşaması vs nasıl? Ne kadara taktırdınız bir de
Premseskolar kurabiyevarsimitvar implant koruyucu oranı yüksek kayma vs durumu yok ama kimi insanda regl i kesiyo e hormon salgılıyo düzeni bozuyu spiral de bakır icin diyorm kayma ihtmali var koruyulugu tek basına bnce yterli degl yanına ek bi yöntem istiyo ama vucuda hormon salgılamadıgı icin saglıga zararı yok bende spiral + prezervatf bu bnce yni
BirerkekBirkiz kurabiyevarsimitvar bende kararsız kalmıştım üç farklı kadın doğum doktoruyla görüştüm hepsi spiral önerdi hormonsuz olanı bu ay adetimde taktıracağım inşaallah
Evaninanasi kurabiyevarsimitvar uyuşturucu bir iğne yapıldı koluma. 2 dk sonra küçük bir tabanca ile taktı hemen. Ben bakmadım ve hissetmedim. Bende regl gecikmesi dışında hiçbir yan etkisi olmadı. Aralıkta 2 yıl olacak taktıralı. 3. Yılda da çıkarılacak zaten.
Ucansupurge kurabiyevarsimitvar Spiral kayıyor diye guvenmeyip implant taktırdım 6. Ayimdayim regl olmadım daha. Tek başına koruma da yeterli oluyor 3 yıl koruma süresi var ben taktirdigimda aşağı yukari 5bine taktirmistim
Premseskolar kurabiyevarsimitvar spiral takılalı 3 ay oldu ondan evvel prezervtf vardı smdi ikisi saglıgma hormonlarıma zarar vermeyn baska bi yöntm dha olsa onuda isterim
kurabiyevarsimitvar BirerkekBirkiz hakkınızda hayırlısı olur inşallah sıkıntısız geçer ben de onu düşünüyorum bakalım🥲 bir ücret bilgisi verdiler mi ne kadara takacaklar
Ednurr7 BirerkekBirkiz çocuk istemeyen biri için implant mantiklimidir aceba ben hap kullanıyorum 4 ay oldu ama doğru düzgün adet olmuyorum sadece bir kere üç gün sürdü bi ay geçti ara kanama gibi oluyor kesiliyor
kurabiyevarsimitvar Evaninanasi çıkartılıp yenisi takılıyor hemen değil mi uyuşma etkisi geçince ağrı vs oldu mu kolunuzda rahatsız ediyor mu
2mutlubebeannesi Evaninanasi implant takılıyken başka bi korunma yöntemi de kullanıyor musunuz geri çekilme de dahil
handesim53 Evaninanasi gecikme dışında kesilme falan yaşadınız mı adette? Emzirirken takilabiliyor mu biliyor musunuz?
Evaninanasi kurabiyevarsimitvar çıkartılıp diğer kola yenisi takılıyormuş. Benim olmadı ve hayır rahatsız etmiyor. Ben dokununca hissediyorum sadece onun dışında rahatsız edici bir durumu, ağrısı sızısı yok. Yok hayır öyle bir ağrı olmamıştı diye hatırlıyorum
kurabiyevarsimitvar Ucansupurge ne zaman taktırdınız? Eczaneden biz alıp doktora götürüyoruz değil mi? Çeşitleri var mı marka vs sabit mi
Ess92 Evaninanasi adet olmadan mı taktırdınız acaba? Ben de implant düşünüyorum da 40ım çıkınca adet olmadan takarlar o zaman değil mi?
Ucansupurge kurabiyevarsimitvar 1 martti taktirdigimda. Farklı model var mı bilmiyorum ben Nexplanon taktırdım. Normalde hamileyken takipli olduğum doktor kendi muaynehanesinde takiyordu ama eczaneden alıp başka doktora taktırdım ben 1000tl daha uygun oldu
Ucansupurge kurabiyevarsimitvar Ben üniversite hastanesinde taktırdım doktorumla konuş takarım derse al eczaneden git inan özel hastanede yapacaklarını extra birşey yok
mira1903 kurabiyevarsimitvar taktirali bir ay olacak. bi 10 gun rahatsiz etti beni hatta boyle deavm ederse cikarttiricam demistim ama sanirim vucudun ona alisma suresi var. suan hicbir engeli yok agri yok gayet memnunum. doktorum adet duzensiligi yapar demisti acikcasi ben adetimi keser diye bekliyordum ama bende azar azar gelmekle birlikte 10 gun surdu. umarim bu gecici bir durumdur. her ay on gun adet olacaksam vay halime 😁 bi sonraki ayda gozlemleyecegim bide olmam gerekenden erken zamanda regl oldum. fiyatida 4065 tl idi