Kızım beş aylık. bir haftadır asla şaşmayan uykusuna bir haller okdu. Gece emzirmesinden sonra artık uyanıyor iki-üç saat boyunca uyutmak için savaş veriyorum resmen. Dönmeyi öğrendiği için sürekli dönüp kendini kaldırıyor. Kafayı yicem uykusuzluktan yek değilim dimi 😭 ne zaman düzelir tahmini 😭