Merhaba bebeğim doğalı bugün 32.gün
Biz beraber ilk uzun yol yolculuğumu yaptık ve arabada kesik kesik uykulardan sonra eve geldiğimizde saatlerce uyutmaya çalıştım.
Farklı bir şehir farklı bir ev. Karnı tok altı temiz
Uykuya kolay geçiş yapsın diye yıkadım ama fayda etmedi. Sonunda çok şükür uyuttum ama şimdide uyandıramıyorum. Evet aşırı yoruldu ve uykusuz. Lakin 5 saattir kesintisiz uyuyor.
Uyandırmalı mıyım yoksa uyanmasını mı beklemeliyim. Yaşadığımı yaşayan anneler var mı?