irem066 2 gecedır saat kaç olmuş sürekli ağlıyor karnı sısıyor napcaz anlamadım caresız kalıyorum çok benim gıbı olan varmı acaba ?neler yaptınız damlamı kullanmalıyım
esrahrz balmom59 ayni durumu ilk bebegimde oglumda yaşadım karnı şişerdi gazı ckmazdi masaj yapardm belki vkar blki ckmazdı ama aynı aglardı
irem066 esrahrz emınım canım karnı çok sert gaz çıkardıkça devamlı ağlıyor zaten kılık bebektı geçmedi halen