Gozde20 BuseCan çok sıkıntılıydı çook hiç susmamıştı uyumamıştı çok zor bi dönemdi bizim için ama her bebek aynı değil kolay atlatırsınız inşallah
ikranefesmoms BuseCan bizde 5 hafta atagi yasiyoruz sanirim ki gündüz uyuyor gece belli bir saattr baslayip sabah 6 ya kadar agliyor gazi olsa da olmasa da.ne yapacagimi bilemiyorum cok zoe bir durum.😔
BuseCan ikranefesmoms aynen öyle çabuk bitse de atlatsak. Yavrularımız rahatlasa ne zaman doğdu senin ufaklık.
BuseCan Decetinky bütün hepsinde huysuzluk var zaten bebeklerin . ☺️ O dönemlerde Allah yardımcımız olsun 🙏🏻
BuseCan Mom16 atak hesaplama programı var canım Google yaz bak istersen bende pek anlamıyorum bunu 🙏🏻
Ceren2312 Bizde şuan bu dönemdeyiz 3 gündür dalamıyor uykuya hep huysuz gaz çıkarıp kaka yapıyor ama 5 dk sonra yine ağlıyor ancak koynumda uyuyor güzelce
2girlsmom Ceren2312 bizde şuan atak dönemindeyiz gündüz uyumuyor hiç gece de durmadan ağlıyor 🤦♀️ emzirirken uyuyor yerine bırakınca ağlıyor kucagımdayken uyuyor bazen uyusun diye öyle tutuyorum iyi mi ediyoruz bilmiyorum 😅