goney bizde 6 ay 17 günlük resmen 2,5 haftadır geberiyorum. Bebeğimle normalde bir rutin oluşturmuştuk saat 10 da uyur gece 4 de kalkıp yer 8 de uyanırdı. 2,5 haftadır gece uyumuyor gündüz uyumuyor normalde uslu sakin bir bebekti şimdi her şeye mızıklanıyor. Ne oluyor bu 6. Ayda da bütün her şey alt üst oldu. Diş çıkarma döneminin laneti bu olaylar mı yoksa 🫤🫤🫤