k26 Kanalizee ya benim kızım da sürekli dönüyor ve uyurken kendini uyandırıyor. Sadece biz mi yaşıyoruz bu durumu diyordum bende
crybaby aslnhan çok değişken 3,4,5, max dün gece 6 saat uyudu oh dedim 2,5 aylık bu arada. İlk uykusundan sonra da sisin ki gibi yarım saat 45 dk da bir uyanıyor
aslnhan crybaby maşallah inşallah hep öyle gider. Evet ilk uyku genelde daha uzun oluyor 3-4 saat sonrası 45-40 dk ara ile uyanıyor.. Acaba doymuyor o yüzden mi kalkıyor diye düşünüyorum
aslnhan dogacanbaz maşallah Allah bağışlasın yeni daha ya o saatler normal olarak görünüyor en azından uyuyor öyle düşünün 😇
prensprenses2 aslnhan Biz bugün tam 5 aylik olduk günduzleri aglaya aglaya cok zor dalıyor 1ya da 2 saat uyuyor bu süre icinde emmeyede kalkıyor sürekli hareket halinde oluyor sallanan besikde oldugu icin sallayınca uyuyor gece 2 ve ya 3 saate emmeye kalkıyor ve gece rutinimiz 4 de uyanıyor 1bucuk saat uyanık duruyor sonra uyutayım diye de 1 saat geciyor sabah oluyor artık
Birerkekannesiiiii aslnhan 4 ay 14 günlük gündüzleri max yarım saat oda ayağımda gece de bazen 4-5 saat hiç uyanmıyor bazen de 2 saatte bir uyanıyor hiç düzeni yok 🤦🏼♀️
aslnhan Birerkekannesiiiii evet ya bizimde 3. Ayın sonuna doğru bir düzen oturmuştu, tam seviniyordum. 4. Aya girdik bütün düzen alt üst oldu bir yandan diş çıkarıyor bir yandan atak haftası denk geldi biede nezle oldu şimdi tıkanıyor sürekli balgam atarken mosmor kesiliyor, nefessiz kalıyor şaşırdım iyice ne yapacağımı
aslnhan morsevenanne9 zaten atak haftasıydı , dişdi , hastalıktı gazdı hiç bitmiyor bide gelen giden ayy ne kadar büyümüş diyor canımız çıkıyor onu gören soran yok
prensprenses2 aslnhan Allah size de kolaylık versin inşallah biz birde meme reddi yaşıyoruz dünden beri iyi gibiyiz
crybaby aslnhan bende anlamıyorum ki ilk başlarda mama veriyordum o zaman da böyle uyuyordu şimdi mamayı bıraktık hala aynı belki de sıcaktan olabilir susuyorlarsa
aslnhan nurcuk1 nasıl çözümlenirmiş mama reddi birey söylediler mi, meme reddi 3 yada 4. Ayda olur diyorlaedı ama sizinki 5. Ayda olmuş
nurcuk1 aslnhan 3./4. Ayda da yaşadık maalesef 3 aya kadar emdi beni sonra tutmadı sağarak verdim sütüm azaldı mamaya geçtik şuan onu da yemek istemiyo biraz da benim suçum tadımlara başladım sürekli püre yemek istiyo 🥴
aslnhan asell13 mama içince daha tok tutuyor doğru ama mama almıyor sadece emiyor sürekli uyu uyu garip oluyor insan 🥲
aslnhan Kanalizee bi uyutma evresi var zaten bide uyuduktan sonra yok ses oldu yok araba geçti yok döndü. Uyanmak için ,😊 ın herşeyi yapıyorlar 🤣
aslnhan @“svncgldgn”#p32431584aaa evet bizimde aynısı oldu acaba atak dönemi diye mi böyle oldular ya