Felicita hiç sorma ya cumartesi hastalandı çocuk devlette zaten bakmıyorlar çok dolu özelde de hep acil dr var diye nöbetçi çocuk doktoru olan özel bir hastaneye gittik bayda para verdik sonuç antibiyotik iğne aldık geri döndük çok şükür geçtide dr salladı gibi biraz bilmiyorum vallahi