@Drymama memleketteydik uzun bir süre tabi oralar serin deliksiz uyurdu çoğu zaman eve geldiğimizden beri geceleri yatacak yer arıyoruz evde burası sıcak hepimiz salonda yatıyoruz eşim bı koltukta kızım yerde bende bı yerde bı koltukta anam ağladı en son geçen hafta belim tutuldu her gece aynı 2 saat anca uyuyorum o da parça parça bizde 21 aylığız 4 buçuktan beri uyutmaya çalışıyorum evdede misafir var 8de kalkıp kahvaltı hazırlamam lazım eşim 5te işe gitti ne zaman gelecek belli değil