Sabah post açmıştım 2 yaşında birşey yemiyor ve öğle uykusunu kesti diye akşama kadar yarım salatalıkla durdu en son içtiği suları ayranı kustu + ishal başladı
Çocuk doktoruna götürdük akşam özele
Kan tahlili yada kaka tahlili yapmadan direk dizanteri dedi
10 gün önce denize sokmuştuk 10 gündür ne çocuk gördüğü var nede park ben anlamadım bu nasıl bir şey serumuda bizimki taktırmıyor mecbur iğne şurup alıp geri döndük eve verdiği şurupun şuan Bir etkisi olmadı çünkü hala bişey yemiyor ama gürültülü de ishal gidiyor artık su şeklinde midede bişey olmadığı için
Geçirenler var mı evde nasıl atlattınız