Busrabtr Adet gecikmesi yaşıyorum daha önce test yapmıştım silikte olsa ikinci çizgiyi görmüştüm daha sonra kan verdim 2 çıktı hala adet olmadım her gün bir iki damla kahverengi akıntı gibi geliyor sebebi ne olabilir acaba bir daha kan testide vermedim
findiginannesi_ Busrabtr Yerleşme kanaması olabilir hamileliğin başında regl kanı gibi canlı renkli kanda maalesef düşüğün habercisi kahverengi akıntı normal
63_hulya_63 Busrabtr benim aynı öyle olmuştu adetim geçti sonra kahve rengi leke sonra pembe yerleşme kanaması yaşadım lekelenme 1 haftaya yakın sürmüştü