mucizem24 Ben veriyorum bitene kadar skt si geçmediği sürece. Etkisi gayette oluyor. Bende oğlum küçükken hep 1 ay sonra etkisini kaybediyor diye atardım. Eşimin eczacı arkadaşı var ondan alıyordu sürekli ben çocuklarıma skt si geçmediği sürece veriyorum hep almana gerek yok demiş. Ondan sonra hep kullandım ben. Bazı doktorlar etkisini kaybedeceğini bazı doktorlar skt si bitene kadar kullanılabileceğini söylüyorlar. Bende denedim ve hiç etki etmediğini görmedim.