canimanne06 Diyetteyim imkansızı başarıp 2 buçuk haftadır diyet yapıyorum diyetisyenle beraber. ağzıma bişey değmedi 8 kilo verdim. Şimdi börek yaptım sabah kahvaltıda ailem yesin diye 3 tane yedim el insaf Bee 😂 yedikten sonra gelen pişmanlık…
E_srgt canimanne06 yarn ve öbür gün dengelersin bacm diyetisyene soyle bnce o hallerder böyle iniş çıkışlar elbette olucak.cok normal
Lahoya 2,5 haftada 8 kilo çok iyi😌ben 8 kiloyu 2 ayda vermiştim . Neler yiyip içiyorsunuz ya da ne yiyip içmiyorsunuz 🥖🥖
canimanne06 Lahoya diyetisyen ne der se onu yaptım 110 kiloydum bide ben yemek yemezdim abur cuburla yaşamıma devam ettim. Yemek yemeye başladım diyete uygun vücut şaşırdı
Angel0507 canimanne06 2 haftada iyi başarı vallh ben o 8 kiloyu vermem için kaç ay geçer kilo verimim çok zor neler yiyip içtiniz biraz bahsedermisiniz
ArvenMom Angel0507 böyle dersen motiven düşer yapma olumlu düşün ki iyi gitsin karamsar olup ay nasıl vericem dersen çok zor gelir 🩷
beyazzkuguu canimanne06 kız bir şey olmaz be pişman olunca daha çok kilo olarak dönüyor sanki. Yarın ekstra dan nir ev işi çıkar kendine bu yediğim 3 börek içindi de tamamdır erir gider 😂