Hanımlar merhaba oğlumu yeni 1 haftadır tuvalete alistiriyorum küçük tuvaletini artık söylemeye başladı fakat dışarı çıktığımızda mesela parka gittigimizde söylemiyor acaba mekan değişikliğinden dolayı mı söyleyemiyorlar evde daha iyi çünkü söylüyor ama sadece küçük tuvaletini söylüyor haber ediyor bana gidiyoruz tuvalete hemen ikinci sorum ise büyük tuvaletini söylemiyor altına kaçırıyor yaptıktan sonra söylüyor görünce korkuyor tedirgin oluyor anlatıyorum söylüyorm yinede aynı peki bu durum ne zaman düzelir bu büyük tuvaletini ne zaman yapmaya başlarlar gerçekten bu konudan çok muzdaribim böyle yapması normal mi