Aslios Pazartesi itibari ile çalışamaz raporum başlıyor. Bundan sonraki süreç nasıl işliyor? Maaş alabilecek miyim her ay? Ve doğum parası vs. Her hangi birşey var mı? Ayy hiç bilmediğim konular. Bilen biri anlatırsa çok sevinirim.