otug bir sorum var, 4.5 aylık bebeğim günün bazı vakitlerinde (aslında ilk kez bugün yaptı) iki elini birleştirip yumruk yapıp öne geriye doğru emziğine doğru hafif hafif vuruyor. bu ne demek oluyor kafam çok karıştı hastalık falan dğeildir dimi
elifbass Merhaba dönüş yapmadınız ama… doktora danıştığımda olabilir haz alıyodur dedi. Siz danışmış mıydınız?