Arkadaşlar kızım daha 5 aylık ne mama ne başka bişey almazdı sadece emmerdi ve çok seviyordu Çarşamba günü 2 gün karın sırt ağrısıyla doktora gittim safram büyümüş taş var dediler ondan öncede var ameliyat olman lazım diyorlardı çocuktan hep ertelesim ama bu sefer acil diyince girdik bıçağın altına ilk iki gün sütümü hep sağdım 3. Gün emzirebilirsin dediler bu sefer kesildi napacağımı şaşırdım emsin süt gelsin diye mamayıda bıraktık ama çocuğum aç yaa napacağımı bilemedim 🤦🏻♀️🤦🏻♀️😘