Kızlar Kızımı sağarak besliyorum mamayla destek veriyorum günde 2-3 kere. Çok iştahsız bir bebek. Kakasını 6-7 günde benim zorlamamla anca yapıyor. Doktor kakası sıvıysa normal dedi. Ama kakasını yapayınca iştahı daha da azalıyor. Evolvio ve sma denedim ikisinide süt kadar iştahlı içmiyor biraz içip bırakıyor ve sonra peynir şeklinde kusuyor. Bana tavsiye edeceğiniz sindirimi kolay bi amam var mı?