minikkuzuum Ormanya ya gidebilirsiniz girişinde çok güzel gözleme yapan ablalar var, geniş bir arazi hayvanat bahçesi, kafe, park çocuklu ve ailecek gezmeye çok müsait, maşukiye de yukarıda çok güzel kafeler var. Doğası çok güzel ama gidecekseniz biraz serin bilginiz olsun. O civarlarda kartepe at çiftliği var. At ve midillilere ücret vererek binebiliyorsunuz. Bildiklerim bunlar