gozdeanne1 4 5 dolu şişli bez olmalı sağarak sütün miktarı anlaşılmaz, sağım sadece göğüste biriken süttür bebek damarlarda direkt üretilen sütü de çeker memede biriken süt dışında emerse eğer sağımla memedeki süt miktarını anlamanız zor, dolu 4 5 çilli bezi varsa kendinizi hiç yıpratmayın doyuyor mu doymuyor mu sürüm var mı yok mu diye eknoalrak emzirme sonrası sağımda süt daha az çıkar bebek emdiği için damarlardsn inen sütü görürsünüz sadece ve ek olarak memede sütün dolması birikmesi vs beklenmesi yanlıştır bebek istediği sürece emzirilmelidir özellikle ilk 3 ay emmede bebekler patrondur ve süt. Doldu dolmadı diye bir durum yoktur bebek emdikçe damarlarda süt anlık üretilir zaten sonraki aylar kilo alımı iyiyse de 2 3 saatte bir emzirilebilir tabi yine arada kendi isterse de emzirilmelidir bu da bizim doktorumuzun tavsiyesi