bebs benim kızıma önce kilosu düşük demişlerdi mama verdiler kızım kabul etmedi biberon sevmiyor zaten. Sonra yemek yemedi zaman geçti sınırın altına düştü kilosu doktorlar bunu yapmak zorundayız dediler çünkü kilo almazsa gelişimi olumsuz yönde etkiler dediler