Bizal Asafemir evet haklısınız komisyon var %10 yani 30 olsa size 27 kalır ama gardropstada güvence fazla oradada bana fazla ödeme çıkıyor 😁 aynı şehirde olsaydık elden alırdım denemek istediğim bez markası dediğim gibi
Defnedilan34 Gamzebysl ya canım merhaba enistenizin kehribar kolyeleri orjinal mi acaba almak istiyorum ama karar veremedim 😊