umayakn benım ikizlerimden biri 10.5 aylık oturdu ama emeklıyor sıralıyordur oturamıyordu kendılıgınden doğrulup yanı koyunca düşme değil biz nöroloji de takıplıydık erken doğum nedeniyle sorun yok annesi henüz öğrenememiş kaslarda bi sıkıntı yok dıyordu ama genelde 9 ay sınır dıyorlar bende çok kafama takıyordum hereeyo yapan bebek neden oturmaz bir baktım bi gun kalkıp oturmaya başladı