2 bucuk yasında kızım, 4 Ay olcak tuvalet eğitimi tamamlayalı. Kuzenlerını gorunce onlarla oyun oynarken 2 oldu altına kakasını yapıyor ama bunu bıze soylemıyor sonra kactı dıyor ara ara çişte kacırıyor oyun oynarken. O çişe giderse Bır daha oyun oynamazlar gibi düşünüyor. Nasıl davranmalı boyle durumda nasıl tepki vermeliyim sinirleniyorum cok ona da kızıyorum bılıyorum hata yapıyorum ama ne yapcagımı bılmıyorum. Var mı bu sekile cocugu olan nasıl düzeldi