elftty Kızlar üçüncü aya yeni girdiksayılır durup dururken ağlıyor birden çiğli basiyo anlayamıyorum bazen meme de de agliyo istwmiyo sanki biyerine bişey yapmiscasima bunlar normal mi yoksa acaba bı sorunumu var da yapiyo
busranurbyz elftty Çok normal benim bebeğimde 3 aylıkken öyleydi 4. Ay atağı erken başlıyor diyorlar durup dururken ağlama uykudan ağlayarak uyanma vs vs bi süreç yani kısa sürede geçecektir inşallah 🤗
ftmrdcccc 3.ay atağını hiç yaşamadık ama 4. Ay atağı erken başladı şuan 3 ay 21 günlük çok felaket bir atak yaşıyoruz asla susmuyor emmiyor uyumuyor çıldırıyoruz
ftmrdcccc elftty ağlama ataklarında omzuma yatıyor hafifçe dizlerimi kırıp geri kalkıyorum çok sert yapınca irkiliyor çok hafif yapman lazım fön makinesi açıyorum ya da aspiratör. Meme reddini de göğüs kalkanıyla hallettim onu biberon sanıyor emiyor guzelce :)
iremdemirr18 @elftty 3.ay atağı yok canım 4.ay atağı var kimi bebek erken başlıyor benim bebeğim 3.5 aylıkken başladı 5.5 aylıkken bitti 🤷♀️