EJDERYAA ikimelekannesi_ benimde öyle gözüküyordu ödeme aşaması olarak pttye gittim bakmalarını rica ettim yatmıştı paramı aldım sizde gidin e devletteki ödeme aşamasına bakmayın 🌺
EJDERYAA Bebeğinizin kimliği olmadan başvuru olmuyor bilginiz olsun ( bu zamana kadar çıkartmıştırsınız ama ben genede söylemek istedim ) 🙊😁🌺💕❤️