Merhabalar, kızım 43 günlük gaz problemi yaşıyoruz. Doktorumuz relactaz kullanın dedi ama çok faydasını görmedik. Sadece hafifletiyor sancıları gibi geldi, bugün Nurse Harveys damla aldık kullanıyoruz. İkisini bir arada kullanan oldu mu? Bugün kakasını yapmayınca doktora götürdük lavman yapmak zorunda kaldılar, probiyotik damla önerdi. Eneterogermina kids damla onu kullanan oldu mu?