Yagmursnn Kızlar sütten kestim bebeğimi ama üç gündür ellemedim hiç göğüslerimi ve aşırı sertleşti aşırı acıyor sağarsam da kesilmez sütüm diye sağmadım bu böyle geçer mi yoksa ne yapıcam
aslanmellisa Yagmursnn merhaba canım bende yakın zamanda sütten kestim sağım yapma hiç arada soğuk su dök göğsüne bi de ben taze naneyi dövüp göğüs ucuma koydum çok iyi geliyor
aysebb Yagmursnn İlk etapta çok az rahatlayana kadar çok az sağabilirsiniz ama sonra sağmayın. Zamanla geçiyor ve çekiliyormuş birde burada yazmışlardı straplez gibi sıkı birşey giymek gevşek bırakmamak iyi geliyormuş
oglumubeklerken Yagmursnn ben kestikten sonra goguslerim sistiğinde elimle rahatlayana kadar sağdım hep 1 2 gün böyle yaptım 3.gun hiç şişme olmadı bi anda kendiliğinden normale döndü göğüslerim
aslanmellisa Yagmursnn benimde baya şişti ben arada soğuk kompres bile yaptım valla ama normal çünkü süt birikiyor sagılmayıncada çekiliyor kendiliğinden ama naneyi öneriyorum canım o çok iyi geldi