Fidanmnkl Defneannesi_ ne oldu ki aşı yerine bizim 7 aylık olucak hala şiş ve bazen akıyor kızarık gibi şiş
EymenkartalEnderasaf Bizim de 4 buçuk aylık kızardı aşı yeri o gider bi baya öyle iltihap tutar yara olur sadece kucaklarken o koluna dikkat edin aşı yerinden tutmamaya çalışın yeter canı yanmasın yavruların 😍
Gokhanefe Benim oğlum 5 aylık bizim aşı yerimizde kızarık sağlık ocağına sordum neden böyle bir şey olur mu diye yok olmaz dedi endişelenmenize gerek yok dedi bana