Kızlar 3 aylık bebeğim var 10 gün olacak neredeyse ama eskisi gibi emmiyor zorla emziriyorum ayakta yürürken zıplatarak filan emzirmesem saatlerce 4 saat civarı aklına gelmıyor bir huzursuzluğu yok gaz olayımızda yok kaka sayısı günde bir defa ciş sayımızda azaldı doymuyor diye düşünüyorum yardımcı olurmuşsunuz lütfen ya ne yapmam gerekiyor çok yoruldum artık