evin34 bizimkide öyleydi 3 yaşındayken ama geçiyor ağzında tutuyordu cignemiyordu, gaita verdik , kan aldı 3 tane parazit hastalığı varmış onun için, birde labaratuvar a yönlendirdi kıl kurdu testi verdi
Onuda gece 3-4 gibi uyanıp kuyruk sokumuna bı bant yapıştırıp çekiyoruz o banti verilen poşete koyup labaratuvar a götürdük oda temiz çıktı
İnşallah sizinkileride temiz cikar