Merhaba, bir süredir bebeğimin bezini açtığımda kokulu idrara denk geliyorum. 4 aylıkken sünnet oldu. Bezini bekletmeden değiştirmeye çalışıyorum ama neden olabilir bu kokulu idrar? Su tüketimini mi artırmalı acaba? İYE diye düşündüğümde kokulu idrardan başka bi belirtimiz yok. Yardımcı olur musunuz?