Merhaba, canım anneler ! Bebeğim 9 aylık olacak, çok şükür, 8 dişimiz çıktı ama iki gündür tekrar bir diş belirtisi gösteriyor. Baktığımızda beyazlama da gözüküyor. Azılar için erken değil mi diye tedirginim. Çıkardığımız dişler çok zorlayıcı geçti, azıları düşünemiyorum bile. Sizin azılarınız ne zaman çıktı? 1 yaş altında çıkar var mı? Lütfen paylaşır mısınız?