Bebeğim 37 haftalık doğdu solunum sıkıntısı ve kan şekeri düşüklüğü ile dört gün küvezde kaldık dördüncü günün sonunda tüm değerlerimiz normal olarak taburcu olduk. Şu anda bebegimi emzirirken sütümün yetiyor mu yetmiyor mu olduğunu nasıl anlayabilirim doktora gittiğimizde 250 gr vermiş olduğunu söyledi Ben emziriyorum göğsümde de emiyor fakat sütüm yatıyor mu yetmiyor mu nasıl anlarım