Kızlar kızım 16 aylık tuvalete ne zaman alıştırmam lazım normalde 2 yaşı bekleyecektim ama dün pişik olmuştu altını açık bıraktım bi süre sonra orasını gösterdi eliyle bende acıyodur diye anlamadım 5 dk sonra babası banyoya gitti yanına gidip fayansa çişini yapmış buda aklıma takıldı aceba istiyormu diye büyük tuvaletini yapınca bezini işaret ediyor sizce alıştırmalımıyım yavaştan ve nasıl ilerlemem gerekiyor hiç bir bilgim yok lütfen yardımcı olun 🙏