derin0_ her okul bir olmuyor. Kimi okul büyük öğrenci sayısı fazla temizlik personeli fazla. Kimi okul küçük öğrenci sayısı az temizlik personeli az. Bazende hem okul büyük hem temizlik personeli az. Ama kaymakamlıklara,hastanelere falan da temizlik personeli alıyorlar belki oralar daha kolaydır