Femme1 laura_ ben düğmeli almıştım emzirmek ıcın rahat olsun dıye güzeldı bırazda görüntü onemlı o yüzden tercıh ettım
Femme1 laura_ bende hazıran da doğum yaptım çok aşırı sıcaktı üstüne bide lohusa terlemesi olayını yaşadım normalde hıc terlemeyen ben su ıcınde kalıyordum 😀