busehorata Bebeğim 3 aylığa giricek 5 gün sonra yaklaşık 4 5 gündür çok huzursuz yatırdıkmı ağlıyor bazen bişey yokken bağırarak ağlıyor atak dönemi olabilirmi bide antibiyotik kullanıyorjm onlada alakalı olabilirmi
bebegimgeldi busehorata merhaba antibiyotigi ne için kullanıyorsunuz biz de kullaniyoruz ve bebegim çok huzursuz uyumuyor içini crke çeke agliyor